Communiceren
Visie
Actueel
Mijn kijk op communicatie
Graag deel ik mijn kijk op (online marketing) communicatie, de organisatie daarvan en de samenhang tussen communicatie, organisatie en gedrag. Sommige artikelen schreef ik al een tijd geleden. Toch zijn ze nog steeds actueel.
Noodzaak van een contentstrategie
Contentstrategie is geen doel op zich. Het is de kapstok voor je organisatie om effectief online te communiceren en te interacteren met je doelgroepen. In een omgeving die permanent in ontwikkeling is. De uitdaging en kunst is een heldere koers te bepalen en te varen...
Meer online flexibiliteit voor klant en organisatie
Dit schreef ik in 2013. Het is nog steeds actueel: Dit jaar is het jaar van flexibel gebruik van devices. En dat is ondertussen ook al weer enkele jaren geleden. Online en mobiel: voor elk wat wils. Responsive design en een doordachte online strategie zijn daarbij de...
KCC belangrijke bron (online) communicatie
De toegevoegde waarde van het Klant Contact Centrum (KCC) of Customer Contact Centre (CCC) wordt helaas nog vaak onderschat binnen organisaties. De informatie van en over klanten die hier binnenkomt is een waardevolle informatiebron voor de invulling, monitoring en...
Online excelleren = goed organiseren
We zitten midden in de digitale transformatie. Is uw organisatie hier al (voldoende) op ingericht? Kunt u strategisch en slagvaardig anticiperen op ontwikkelingen die zich steeds sneller opvolgen? Klaar voor digitale transitie? Het aantal online professionals of...